שידת איפור מודרנית

שידת איפור מודרנית היא חלק משגרת הטיפוח היומיומית שלך – מול המראה את מתאפרת לקראת יום עבודה עמוס, אירוע כלשהו או מורחת קרם פנים אחרי המקלחת. רגע לפני הכניסה לשינה ערבה ועמוקה שידת איפור מודרנית היא חלק בלתי נפרד מכל חדר שינה או חדר ארונות מודרני המעוצב באופן יוקרתי.ניתן לבחור שידה מבין מגוון סגנונות, גדלים וצבעים ולהתאים לה מראת תאורה ומראות סטייל של הסלבס של הוליווד  – כי גם לך מגיע!

שידת איפור מודרנית – בדיוק בלוק שחיפשת

תמיד חלמת על שידת איפור במראה יוקרתי הנראית כמו תכשיט מעוצב ובעל המילה האחרונה בתחום המעניקה לחדר מראה מעוצב ומושלם.

אם את לא אחת שמתפשרת, שידה מודרנית המיועדת לאיפור היא בדיוק הרהיט בשבילך.

שידות האיפור שלנו בעלות מפרט טכני גבוה הכולל פרזול איכותי וטריקה שקטה, צביעה מיוחדת באפקט מראה ורגליים במראה בשילוב זהב מוברש ההופכות כל שידה ליחודית, אחת ויחידה!
לצד חומרי גלם איכותיים המרכיבים את השידה, הופכים כל שידה ליצירת אומנות של ממש.

המילה האחרונה בעולם

עולם עיצוב הרהיטים מתקדם כל הזמן. בתערוכות המובילות בעולם, ניתן למצוא את המילה האחרונה בתחום העיצוב וכיום, זוהי צביעה באפקט מראה המאפשרת לצבע להשתקף ולרהיט להבריק במראה יוקרתי וייחודי.

ניתן לבחור בשידה בצבעי שחור או לבן ובתוספת רגלי זהב המעניקות לשידה מראה יוקרתי במיוחד.

פונקציונליות פוגשת יוקרה

לא משנה היכן תבחרי למקם את שידת האיפור שלך, היא תעניק מראה יוקרתי לכל חלל.
בין אם מדובר על חדר שינה קטן בדירת קבלן או על חדר שינה מרווח בבית פרטי גדול ואפילו בסלון הבית, שידת איפור מודרנית תאפשר לך ליהנות ממקסימום נוחות עם מחשבה על הפרטים הקטנים
אחד היתרונות של שידת איפור – יכולת סידור וארגון של אביזרי האיפור והקרמים שלך בצורה נוחה. בנוסף, אחסון הקרמים היקרים שלך בשידה משלך ולא בחדר האמבטיה ישמור עליהם מפני לחות וחום וישמור עליהם לאורך זמן.

להשלים את המראה המושלם

מגון מראות איפור המאפשרים לך להשלים את הלוק ולהוסיף נוחות וחווית איפור לשגרת הטיפוח שלך .

 

יצירה של איכות

ליאו עיצובים (LEO DESIGNS) מתמחה בעיצוב רהיטי יוקרה. שידות איפור ושולחנות איפור יוקרתיים באיכות בלתי מתפשרת ובצביעה ייחודית מאפשרים לכל אחת להרגיש שהיא מישהי מיוחדת.

בליאו עיצובים לא מתפשרים על חומרי גלם איכותיים ושמים דגש על עיצובים בסטנדרט הגבוה ביותר לצד הגימור האיכותי ביותר.ביקור בתערוכות העיצוב הנחשבות ביותר בעולם מאפשרות לליאו עיצובים להביא ללקוחותיה את המילה האחרונה בעיצוב רהיטים וכן את הטרנדים החמים ביותר בעולם והעיצוב האופנתי ביותר עם מלוא האקססוריז (אביזרים) לבית ככלל ולתחום האיפור בפרט. אם את רוצה לעשות רושם ואם תמיד חלמת על שידת איפור מושלמת, את מוזמנת להיכנס לגלריה שבאתר ולהתפעל ממגוון דגמים עוצרי נשימה ולרכוש את המילה האחרונה בתחום.

שידת איפור מודרנית

שידת איפור מודרנית

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך:
שידות לחדר שינה , שולחן איפור, שידות איפור